Analist Customer Service / Support medewerker (32-40 uur)

Wie ben jij?

Bij de afdeling Customer Service staan we altijd klaar voor de beeldmaker. Omdat wij de passie voor foto- en videografie delen, verstaan we ons vak en spreken wij dezelfde taal als onze klanten. Voor de Customer Service zoeken we een procesverbeteraar die zich vastbijt in alle klantprocessen. Aan de hand van signalen en data-analyses ben jij continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Je houdt je bezig met incidentmanagement, functioneel beheer en werkt mee aan projecten die gericht zijn op het verbeteren van de klantbeleving. Je voert een eerste analyse uit op issues en gaat met de juiste afdelingen aan de slag om problemen op te lossen. Daarbij weet jij de juiste personen tijdig te informeren, zo ook jouw eigen collega’s. Jij zorgt ervoor dat de medewerkers van de klantenservice op de hoogte zijn van een eventuele workaround en dat zij precies weten hoe ze de klanten kunnen helpen met hun vragen. Op basis van klantenfeedback en data zet je projecten op die gericht zijn op het verbeteren van de klantbeleving en optimalisatie/innovatie van ons klantcontactsysteem. Om je in onze klanten te kunnen verplaatsen is het belangrijk dat je begrijpt hoe onze processen werken en wat er achter de schermen speelt. In de eerste maand word je volledig ingewerkt op de Backoffice. Om feeling te houden met de belevingswereld van beeldmakers draai je daarna ook enkele diensten mee met de collega’s van de klantenservice.

Wie zijn wij?

Wij zijn gek op alles wat met foto en video te maken heeft. Kamera Express is al 25 jaar dé foto- en videospecialist van Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Een internationaal groeiend bedrijf waarbij creatie, expressie en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. In onze inmiddels 34 clubhuizen (winkels) komen foto- en videoliefhebbers samen om te sparren en deskundig advies in te winnen over hun hobby of beroep. Met onze sterke omnichannel benadering sluiten onze winkels, de webshop(s), workshops, (online) cursussen en belevenisvolle events naadloos op elkaar aan. Wij lopen graag voorop en houden van doorpakken; met jouw kennis en kracht maken wij onze ambities waar. Nieuwsgierig, betrokken en oprecht zijn woorden die passen bij Kamera Express en dus ook bij jou!

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je deelt onze passie voor fotografie;
  • Je werkt accuraat en snel zonder het overzicht uit het oog te verliezen;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Je bent goed met Excel en hebt de ambitie om je kennis en skills uit te breiden (bijv. op Microsoft PowerBI);
  • Je hebt ervaring bij een Klantenservice of Back-Office;
  • Het is een pre als je eerder gewerkt hebt in een Lean of Agile organisatie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits en Frans is een pre.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Werken in een enthousiast team met korte lijnen;
  • Volop trainings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een bijzondere omgeving waar ontwikkeling, creatie en expressie centraal staan;
  • (Deels) thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
  • Personeelskorting bij Kamera Express, BudgetCam & Profotonet;
  • Niet geheel onbelangrijk; een mooi salaris.

Gaat jouw hart hier sneller van kloppen?

Stuur een mail met een korte motivatie en je CV of LinkedIn naar:

[email protected] Uiteraard mag je ons ook een sollicitatievideo sturen

Locatie: Capelle aan den IJssel (Rotterdam)