Wie zijn wij?

Wij zijn verliefd op alles wat met foto en video te maken heeft. Onze klanten maken we blij met geweldige foto- en videoproducten, bijzondere accessoires en gadgets.

Kamera Express is al meer dan 20 jaar dé foto- en videospecialist van Nederland en België. Groot aan het groeien met een sterke omnichannel benadering waarbij de fysieke winkels en de webshop naadloos op elkaar aansluiten. De oranje-zwarte vlaggetjes vullen de kaart van Nederland, België en de omringende landen.

De 23 winkels van Kamera Express kun je zien als clubhuizen. Plaatsen waar foto- en videoliefhebbers samen komen om te sparren en deskundig advies in te winnen over hun hobby of beroep. Enthousiast, geïnspireerd, verliefd, nieuwsgierig, betrokken, oprecht en verrast zijn woorden die passen bij Kamera Express. Deze eigenschappen zoeken we ook in jou.

Werken in het marketingteam betekent werken aan de positionering van het merk Kamera Express. Samen zorgen we elke dag voor een herkenbare en professionele identiteit in de markt. Voor uitbreiding van dit team zijn wij op zoek naar een

Community Specialist

 

Wat ga je doen?

Doel van het werk van een community specialist is om het merk KE sterker te maken en om binding te creëren met de doelgroep(en).

Tot je belangrijkste taken behoren:

  • Opzetten en uitbouwen van een community (oa #KEcommunity), het verkrijgen en betrekken van communityleden
  • Verder uitbouwen van de Instagram group Photo Network Europe of ontwikkelen eigen tool/platform middels progressief webapp
  • Community opbouwen en uitbouwen met de jongere generatie (Millennials en Generatie Z)
  • Proactief meedenken om relevante content te creëren gericht op interactie met de community
  • Webcare: afhandelen van vragen en opmerkingen die via social media gesteld worden. Is de verbindende schakel tussen het bedrijf en de community en speelt proactief en adequaat in op reacties, vragen en opmerkingen op de social mediaplatforms
  • Doorvertalen van vragen en opmerkingen naar acties om de klantervaring te verbeteren en schakelt hiervoor met klantenservice en marketing
  • Monitoren van feedback en reviews
  • Bijhouden van veelgestelde vragen
  • Opstellen van richtlijnen voor het gebruik van social media door KE medewerkers
  • Bijhouden van ontwikkelingen, nieuws en andere relevante social mediakanalen

Deze functie wordt vervuld vanaf ons kantoor in Capelle aan den IJssel

Dit ben jij

  • Je ademt social media en kan deze op de juiste manier afstemmen op verschillende doelgroepen
  • Je bent uiterst sterk in communicatie in zowel de Nederlandse als de Engelse taal, kennis van een derde taal zoals Frans of Duits is een pré
  • Je bent toe aan een tweede of derde stap in je carrière
  • Je weet de juiste toon te vinden bij het reageren op klachten en negatieve opmerkingen en kan ze diplomatiek oplossen.
  • Je bent creatief en hebt een frisse en vlotte pen
  • Je kunt je goed inleven in mensen en weet tegelijkertijd de belangen van het bedrijf/merk in het oog houden

Wat wordt jou geboden?

  • Een zelfstandige en afwisselende job waarbij passie voor fotografie een vanzelfsprekendheid is
  • Een mooi salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Kansen om veel te leren en jezelf uit te dagen en te bewijzen
  • Genoeg kansen om door te groeien
  • Een enthousiast team met korte lijnen
  • Een bijzondere omgeving waar ontwikkeling, creatie en expressie centraal staat

Gaat jouw hart hier sneller van kloppen?

Stuur een mail met een korte motivatie en je CV naar

solliciteren@kamera-express.nl

Locatie: Capelle aan den IJssel

Bekijk alle vacatures