COVID-19 banner

COVID-19

Update: 13/01/2021


Op deze pagina laten we je zien hoe wij met de COVID-19 maatregelen omgaan en wat de gevolgen hiervan zijn voor jou. Wij volgen hiermee de richtlijnen van het RIVM.

Hieronder lees je hoe wij jou in deze periode van dienst kunnen zijn.

In het kort

Onze winkels zijn tijdelijk gesloten, maar onze winkelmedewerkers staan nog steeds voor je klaar. Voor advies over onze producten zijn we bereikbaar via de Live Chat, de reguliere klantenservice kanalen én je kunt een afspraak maken voor een online adviesgesprek.

De winkels

  • Onze winkels zijn gesloten voor de verkoop van producten en diensten.
  • Retourneren is enkel mogelijk via het reguliere retouradres.
  • Onze verkoopspecialisten staan voor je klaar om advies te geven over onze producten. Je kunt ze live benaderen via de chat of je kunt een afspraak maken voor een adviesgesprek via beeldbellen.

Online shoppen en advies

  • We willen je zo goed mogelijk van dienst zijn en voor advies kun je dan ook terecht bij onze klantenservice via mail, telefoon en live chat (rechtsonder deze pagina). Houd er rekening mee dat de wachttijden mogelijk iets langer zijn nu, vanwege de piekdrukte.
  • Je bent natuurlijk van harte welkom in onze online shop. Hier vind je ons volledige assortiment. Bestellingen worden veilig thuisbezorgd. 
  • Door drukte bij onze bezorgpartners kan het voorkomen dat je iets langer op jouw bestelling moet wachten dan je van ons gewend bent. Bestel daarom zoveel mogelijk vroegtijdig om teleurstelling te voorkomen.
  • Wij adviseren je geen bedrijfsadres in te vullen als afleveradres i.v.m. aangepaste bezorgmogelijkheden rondom COVID-19.

Chatten met een winkelmedewerker
Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben we voor de meest gestelde vragen al een antwoord klaargezet. Staat jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je via de 'Support'-knop rechts onderin deze pagina een chat starten en word je direct geholpen door een medewerker uit één van onze winkels. Mocht er op dat moment niemand beschikbaar zijn om te chatten, dan krijg je de mogelijkheid om een bericht te sturen.

Liever advies via beeldbellen?
Dat kan ook! Maak dan eenvoudig een afspraak via onderstaande button. Onze verkoopspecialisten staan klaar om vanuit de winkel advies te geven over onze producten. Je kunt zelf aangeven op welke dag en tijd je door ons gebeld wilt worden, zo ben je altijd direct aan de beurt.

> Maak een afspraak

Verhuur

  • Onze Budgetcam servicepunten zijn geopend voor het ophalen en terugbrengen van producten. 

Zakelijk 

  • Wij zijn beschikbaar voor onze zakelijke klanten. Meer informatie? Bekijk onze Zakelijke-pagina.

 

Meest gestelde vragen

Onze winkels zijn momenteel gesloten voor verkoop van producten en diensten.
Ja, je kan online je bestelling plaatsen. Je pakket wordt gewoon bezorgd.
De bezorgers leveren de goederen tot aan de deur maar zullen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand bewaren zodat er geen direct contact met je is. Ze zullen geen handen schudden en het kan zijn dat ze vragen om een handtekening voor je te zetten als dat nodig is. Door de situatie kan het voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt, wij hopen op je begrip.
Wij adviseren je geen bedrijfsadres in te vullen als afleveradres, dit i.v.m. aangepaste bezorgmogelijkheden rondom COVID19.
Retourneren is mogelijk via het reguliere retouradres.
Nee, helaas is het momenteel helaas niet mogelijk om jouw order af te halen bij een van onze winkels.
Ja, alle workshops en andere activiteiten van Kamera Express zijn helaas geannuleerd.
De klantenservice is bereikbaar, maar vanwege de maatregelen rond het coronavirus is onze klantenservice momenteel minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent. We vragen om je begrip.
In Frankrijk wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden: 07110 - 07120, 07140 - 07190, 07310 - 07330, 07380 - 07409, 07440 - 07470, 07510, 07630 - 07660, 26150 - 26190, 26220 - 26230, 26310, 26340, 26410 - 26470, 26510, 26560 - 26570, 26620, 26730 - 26740
In Spanje wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden:08700, 08710, 08711, 08712, 08788
In Italië wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden:
00017, 64030, 64031, 64033, 64034, 64035, 65010, 82011, 85047, 87038, 87054, 87056, 87060, 88842, 89064, 89822, 90030, 91018, 94011, 94018
MODENA: 41010, 41011, 41012, 41013, 41014, 41015, 41016, 41017, 41018, 41019, 41020, 41021, 41022, 41023, 41025, 41026, 41027, 41028, 41029, 41030, 41031, 41032, 41033, 41034, 41035, 41036, 41037, 41038, 41039, 41040, 41042, 41043, 41044, 41045, 41046, 41048, 41049, 41051, 41052, 41053, 41054, 41055, 41056, 41057, 41058, 41059, 41121, 41122, 41123, 41124, 41125, 41126,
MEDICINA: 40059,
ARIANO IRPINO: 83031 ,
SALA CONSILINA: 84036,
CAGGIANO: 84030,
POLLA: 84035,
ATENA LUCANA: 84030,
PROCIDA: 80079,
GENOVA: from 16010 to 16167
Modena: van 41010 t/m 41126,
PESCARA: van 65010 t/m 65129,
CHIETI: van 66011 t/m 66100,
L’AQUILA: van 67030 t/m 67038 ,
FOGGIA: 71051 ,
ARIANO IRPINO: 83031,
SALA CONSILINA: 84036,
CAGGIANO: 84030,
POLLA: 84035,
ATENA LUCANA: 84030,
PROCIDA: 80079 ,
CAMPOBASSO: from 86010 to 86100
In Oostenrijk wordt er niet bezorgt in de volgende gebieden: 5541, 6450 – 6458, 6553, 6555, 6561, 6563, 6580
Wij doen iedere dag ons best om iedereen op de best mogelijke manier te helpen met hun reparatie. Helaas merken ook wij de gevolgen van de Corona crisis bij de bij ons aangesloten service centers. Om deze reden zijn sommige service centers al gesloten of draaien ze op minimale capaciteit. De normale reparatie termijnen zijn hierdoor helaas niet altijd haalbaar. Wij hopen op je begrip en geduld. Excuses voor ongemak.
Plan eenvoudig een digitaal adviesgesprek in via onze website via deze link. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak via de email. We bellen met een anoniem telefoonnummer, houdt hier dus rekening mee op het moment dat we bellen op het afgesproken tijdstip.
We bieden je dezelfde ervaring als in de winkel, maar dan via beeldbellen. Je kunt terecht voor advies over onze producten. Onze specialisten kunnen naast adviseren ook een offerte maken en de verkoop telefonisch afhandelen. Voor vragen over de status van je bestelling kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.