COVID-19 banner

Onze winkels zijn open

Snel naar: Bestellen en ophalen in de winkel | Plan een adviesgesprek in | Verhuur | Zakelijk | Meest gestelde vragen

Waarvoor kun je terecht in onze winkels?

Onze winkels zijn geopend voor:

  • Het ophalen van online reserveringen via onze website na 30 minuten
  • Verhuur (Budgetcam): Ophalen en inleveren
  • Reparatie: Inleveren en ophalen van reparaties
  • Zakelijk: wij zijn beschikbaar voor onze zakelijke klanten
  • Retourneren: klik hier voor meer informatie
  • Inruilen: klik hier voor meer informatie
  • Het maken van pasfoto's

> Klik hier voor onze winkels


Onze winkels in België zijn gewoon geopend. Klik hier voor onze Belgische winkels.

Ophalen na 30 minuten in de winkel

Is een artikel op voorraad in jouw winkel? Dan kun je je bestelling al na 30 minuten ophalen. Via de button ‘Bekijk de voorraad van onze 13 winkels’ kun je zien of het product op voorraad is in de winkel van jouw keuze.

Gebruik de button ‘Ophalen na 30 min in de winkel’ en één van onze verkoopspecialisten legt de bestelling voor je klaar.

  • Na je reservering ontvang je een bevestigingsmail met meer informatie over het ophalen van je bestelling.
  • Je betaalt je bestelling (bij voorkeur contactloos) aan de balie.

Is een product niet op voorraad in jouw winkel, maar wel op voorraad op onze site? Dan kun je een online bestelling plaatsen met als bezorgoptie ‘Ophalen in een winkel’. Je rekent de bestelling online af en wij verzenden je bestelling naar de winkel van jouw keuze. Dit duur 1-2 werkdagen en je krijgt hierover bericht via e-mail. Zodra je bestelling klaar ligt, ontvang je bericht van jouw winkel.

  • Ophalen kan alleen als je klachtenvrij bent.
  • Neem je ID en (digitale) bevestiging mee.

> Kijk hier oor de actuele openingstijden


Plan een adviesgesprek in

Chatten met een winkelmedewerker

Via de support-knop die je rechtsonder in het scherm kunt vinden, kun je een chat starten. Je wordt dan direct geholpen door een medewerker uit één van onze winkels. Mocht de chat offline zijn, dan krijg je de mogelijkheid om een bericht te sturen. Wil je toch liever face-to-face contact met één van onze medewerkers?

Plan een videogesprek met de winkel naar keuze

Onze verkoopspecialisten staan klaar om vanuit de winkel advies te geven over onze producten. Een videogesprek verloopt via beeldbellen. Via de onderstaande button kun je de dichtsbijzijnde winkel opzoeken en eenvoudig een afspraak inplannen. Je kunt zelf aangeven op welke dag en tijd je door ons gebeld wilt worden. Zo weet je precies wanneer je aan de beurt bent.

 

> Kies hier welke winkel je wilt spreken

Verhuur

  • Onze Budgetcam servicepunten zijn geopend voor het ophalen en terugbrengen van producten. 

Retouren en reparaties

Zakelijk 

  • Wij zijn beschikbaar voor onze zakelijke klanten. Meer informatie over Kamera Express Zakelijk vind je hier.

 

 

Meest gestelde vragen

Ja, onze winkels zijn op dit moment geopend.
Ja, je kunt je online bestelling thuis laten bezorgen of ophalen in één van onze winkels.
De bezorgers leveren de goederen tot aan de deur maar zullen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand bewaren zodat er geen direct contact met je is. Ze zullen geen handen schudden en het kan zijn dat ze vragen om een handtekening voor je te zetten als dat nodig is. Door de situatie kan het voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt, wij hopen op je begrip.
Wij adviseren je geen bedrijfsadres in te vullen als afleveradres, dit i.v.m. aangepaste bezorgmogelijkheden rondom COVID-19.
Retourneren is mogelijk via het reguliere retouradres en in de winkels. Neem altijd het ingevulde retourformulier uitgeprint mee naar de winkel. Klik hier voor alle informatie over retourneren.
Ja, een online bestelling kan indien op voorraad in de winkel na 30 minuten worden opgehaald.
Ja, alle workshops en andere activiteiten van Kamera Express zijn helaas geannuleerd.
De klantenservice is bereikbaar, maar vanwege de maatregelen rond het coronavirus is onze klantenservice momenteel minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent. We vragen om je begrip.
Ja, er wordt momenteel nog bezorgd in alle gebieden.
Het is, naast het opsturen van defecte producten, ook mogelijk om reparaties af te geven bij één van onze winkels. Klik hier voor meer informatie over het indienen van reparaties.