COVID-19 banner

COVID-19

Snel naar: Plan een winkelbezoek in | Plan een adviesgesprek in | Click & Collect | Verhuur | Zakelijk| Meest gestelde vragen

Kom langs in één van onze winkels

Vanaf 28 april kunnen we je weer zonder afspraak verwelkomen in één van onze winkels. Wil je toch graag op afspraak langs komen in een winkel? Dat kan! Klik op de onderstaande button en maak direct een afspraak bij een winkel bij jou in de buurt. Zo ben je verzekerd van een plek op de afgesproken tijd én kunnen wij ons zo goed mogelijk voorbereiden op je bezoek. Onze verkoopspecialisten staan met veel enthousiasme klaar om je te adviseren.

Onze winkels zijn geopend voor:

  • Winkelbezoeken zonder afspraak
  • Click & Collect van online bestellingen en reserveringen
  • Ingeplande adviesgesprekken
  • Verhuur: Ophalen en inleveren
  • Reparatie: Inleveren van reparaties
  • Zakelijk: wij zijn beschikbaar voor onze zakelijke klanten

Retourneren is weer mogelijk in onze winkels. Klik hier voor meer informatie.


> Kies hier welke winkel je wilt bezoeken


Plan een adviesgesprek in

Chatten met een winkelmedewerker

Via de support-knop die je rechtsonder in het scherm kunt vinden, kun je een chat starten. Je wordt dan direct geholpen door een medewerker uit één van onze winkels. Mocht de chat offline zijn, dan krijg je de mogelijkheid om een bericht te sturen. Wil je toch liever face-to-face contact met één van onze medewerkers?

Plan een videogesprek met de winkel naar keuze

Onze verkoopspecialisten staan klaar om vanuit de winkel advies te geven over onze producten. Een videogesprek verloopt via beeldbellen. Via de onderstaande button kun je de dichtsbijzijnde winkel opzoeken en eenvoudig een afspraak inplannen. Je kunt zelf aangeven op welke dag en tijd je door ons gebeld wilt worden. Zo weet je precies wanneer je aan de beurt bent.


> Kies hier welke winkel je wilt spreken

We proberen je binnen de regelgeving en adviezen van de overheid en het RIVM zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hou wel rekening met de volgende zaken:

  • Vanwege de piekdrukte is het drukker dan normaal op onze klantenservice.
  • Door drukte bij onze bezorgpartners kan het zijn dat je iets langer op je bestelling moet wachten dan je van ons gewend bent.

Click & Collect

Het afhalen van online bestellingen in de winkels is vanaf 10 februari 2021 toegestaan door middel van Click & Collect. Je hebt hiervoor twee opties.

1. Click & Collect via de winkelwagen

Vul je winkelwagen, vul je gegevens in en kies bij de verzendopties voor Afhalen in een Superstore. We verzamelen je bestelling en sturen die binnen 1-2 dagen naar de winkel van jou keuze.

  • Af te halen na 1-2 dagen
  • Online betalen
  • Meerdere producten in één bestelling

2. Click & Collect via een productpagina

Reserveer een product op de productpagina en kies in welke winkel je het wilt ophalen. Vul je gegevens in en we reserveren het product direct in de winkel.

  • Betalen bij de winkel
  • Eén product per keer (maar meerdere losse productreserveringen mogelijk)

Let op: je kunt op deze manier alleen producten reserveren die daadwerkelijk in de winkel van jouw keuze liggen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je door optie 1 hierboven te gebruiken alsnog de door jou gewenste producten afhalen in de winkel. Het zal alleen één dag langer duren voordat je je bestelling kunt ophalen.

Omdat we ons graag aan de richtlijnen van de Rijksoverheid willen houden voor het ahalen van bestelling, vind je hieronder de voorwaarden die wij voor Click & Collect hanteren.

  • Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met verdere instructies voor het afhalen van je bestelling.
  • Afhalen doe je alleen en gebeurt aan de deur van de winkel.
  • Afhalen kan alleen als je klachtenvrij bent.
  • Neem je ID en (digitale) bevestiging mee. Wij zullen aan de deur het afhaalbewijs tekenen, net zoals PostNL dat doet. 
  • Het betalen van je bestelling kan vooraf online, achteraf of contactloos aan de deur van de winkel met PIN, Visa of Mastercard.

Verhuur

  • Onze Budgetcam servicepunten zijn geopend voor het ophalen en terugbrengen van producten. 

Zakelijk 

  • Wij zijn beschikbaar voor onze zakelijke klanten. Meer informatie? Bekijk onze Zakelijke-pagina.

 

 

Meest gestelde vragen

Je bent weer zonder afspraak welkom in onze winkels, maar het blijft ook mogelijk om mét een afspraak langs te komen. Plan dan hier jouw winkel bezoek in 
Ja, je kan online je bestelling plaatsen. Je pakket wordt gewoon bezorgd.
De bezorgers leveren de goederen tot aan de deur maar zullen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand bewaren zodat er geen direct contact met je is. Ze zullen geen handen schudden en het kan zijn dat ze vragen om een handtekening voor je te zetten als dat nodig is. Door de situatie kan het voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt, wij hopen op je begrip.
Wij adviseren je geen bedrijfsadres in te vullen als afleveradres, dit i.v.m. aangepaste bezorgmogelijkheden rondom COVID19.
Retourneren is mogelijk via het reguliere retouradres en in de winkels. Klik hier voor alle informatie over retourneren.
Ja, het is mogelijk om online bestellingen af te halen in één van onze winkels door middel van Click & Collect.
Ja, alle workshops en andere activiteiten van Kamera Express zijn helaas geannuleerd.
De klantenservice is bereikbaar, maar vanwege de maatregelen rond het coronavirus is onze klantenservice momenteel minder goed bereikbaar dan je van ons gewend bent. We vragen om je begrip.
In Frankrijk wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden: 07110 - 07120, 07140 - 07190, 07310 - 07330, 07380 - 07409, 07440 - 07470, 07510, 07630 - 07660, 26150 - 26190, 26220 - 26230, 26310, 26340, 26410 - 26470, 26510, 26560 - 26570, 26620, 26730 - 26740
In Spanje wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden:08700, 08710, 08711, 08712, 08788
In Italië wordt er niet bezorgd in de volgende gebieden:
00017, 64030, 64031, 64033, 64034, 64035, 65010, 82011, 85047, 87038, 87054, 87056, 87060, 88842, 89064, 89822, 90030, 91018, 94011, 94018
MODENA: 41010, 41011, 41012, 41013, 41014, 41015, 41016, 41017, 41018, 41019, 41020, 41021, 41022, 41023, 41025, 41026, 41027, 41028, 41029, 41030, 41031, 41032, 41033, 41034, 41035, 41036, 41037, 41038, 41039, 41040, 41042, 41043, 41044, 41045, 41046, 41048, 41049, 41051, 41052, 41053, 41054, 41055, 41056, 41057, 41058, 41059, 41121, 41122, 41123, 41124, 41125, 41126,
MEDICINA: 40059,
ARIANO IRPINO: 83031 ,
SALA CONSILINA: 84036,
CAGGIANO: 84030,
POLLA: 84035,
ATENA LUCANA: 84030,
PROCIDA: 80079,
GENOVA: from 16010 to 16167
Modena: van 41010 t/m 41126,
PESCARA: van 65010 t/m 65129,
CHIETI: van 66011 t/m 66100,
L’AQUILA: van 67030 t/m 67038 ,
FOGGIA: 71051 ,
ARIANO IRPINO: 83031,
SALA CONSILINA: 84036,
CAGGIANO: 84030,
POLLA: 84035,
ATENA LUCANA: 84030,
PROCIDA: 80079 ,
CAMPOBASSO: from 86010 to 86100
In Oostenrijk wordt er niet bezorgt in de volgende gebieden: 5541, 6450 – 6458, 6553, 6555, 6561, 6563, 6580
Het is, naast het opsturen van defecte producten, ook mogelijk om reparaties af te geven bij één van onze winkels. Klik hier voor meer informatie over het indienen van reparaties.
Plan eenvoudig een digitaal adviesgesprek in met de winkel naar keuze via onze website via deze link. Je ontvangt een bevestiging van de afspraak via de email. We bellen met een anoniem telefoonnummer, houdt hier dus rekening mee op het moment dat we bellen op het afgesproken tijdstip.
We bieden je dezelfde ervaring als in de winkel, maar dan via beeldbellen. Je kunt terecht voor advies over onze producten. Onze specialisten kunnen naast adviseren ook een offerte maken en de verkoop telefonisch afhandelen. Voor vragen over de status van je bestelling kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.