Bestellen via onze website gaat snel en gemakkelijk. Ons bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen.
Selecteer je producten
Met de knop + IN WINKELWAGEN voeg je een artikel toe aan je winkelwagen. Wil je meer stuks van hetzelfde artikel bestellen, klik dan nogmaals op de knop + IN WINKELWAGEN.
Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje bij het product in je winkelwagen om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Klik dan op Bestellen of Verder.
Voer je adresgegevens in
In het scherm "GEGEVENS" kun je je inloggegevens invullen, een account aanmaken of kiezen voor de optie om de bestelling te plaatsen zonder account aan te maken. Als je al bent ingelogd kun je je gegevens controleren. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
Alle gegevens ingevoerd? Klik op Volgende.
Kies je betaalwijze
Kies hoe je wilt betalen. Je kunt op de volgende manieren betalen.
Bevestig en betaal je bestelling
Je kunt nu de bestelling afronden met de knop BESTELLING AFREKENEN. Je wordt dan veilig doorverbonden met Ogone, de betaalservice van Kamera Express.
Orderbevestiging
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de Kamera Express Klantenservice.
Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met de Track&Trace code (enkel bij standaard verzending). (TNT-pakketcode). Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van de PostNL. (www.tracktrace.nl)
We streven er naar om zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben zodat we ze zo snel mogelijk kunnen versturen. Op onze website vind je een makkelijk en duidelijk overzicht van onze producten. De voorraadnotatie op overzichtpagina staat voor de webshopvoorraad. Als je wilt weten of je productkeuze op voorraad is in één van onze Superstores kun je dit controleren op de product-detailpagina.
Als je het voor 23.59 uur besteld heeft, heb je het de volgende werkdag in huis. Sommige (grotere) producten heb je de volgende werkdag in huis wanneer je voor 20:00 besteld. Dit staat altijd duidelijk bij het product vermeld.
Het product bestellen wij bij onze leverancier zodra je het product bij ons heeft gekocht. De levertijd is over het algemeen 3 tot 5 werkdagen.
Het product is momenteel niet op voorraad. De levertijd is hierdoor onbekend. Je kunt je inschrijven voor een emailnotificatie zodra het product weer op voorraad komt.
Het kan zijn dat we een product in een van onze Superstores voorradig hebben, maar niet in onze webshop. De levertijd hiervan bedraagt 3 tot 5 dagen. Je vindt de actuele voorraadstatus in onze winkels op de productdetailpagina, onder het kopje Check de voorraad van onze winkels.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je tijdens het bestelproces iets over het hoofd hebt gezien. Per ongeluk twee in plaats van drie stuks besteld, of misschien een product tóch wil vervangen door een alternatief. Gelukkig is het wijzigen of het annuleren van een bestelling kosteloos. Wanneer je je reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem je contact op met de Kamera Express Klantenservice.
Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd van de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor je eigen rekening. Je bestelling terugsturen kan tot 14 dagen na de verzendbevestiging van TNT-post.
Voor het wijzigen of annuleren van een bestelling, of als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je onze Klantenservice bereiken via het telefoonnummer 085 88 88 013.