DJI Care Refresh RSC 2
De DJI Care Refresh kan je gebruiken om jouw DJI RSC 2 te verzekeren tegen beschadigingen. Met de DJI Care Refresh ben je goedkoper uit dan dat je de gimbal zelf laat maken.
Andere variaties
DJI Care Refresh RSC 2
Adviesprijs 35,-
19, 99
Op werkdagen voor 23:59 besteld, de volgende werkdag in huis.
De DJI Care Refresh kan je gebruiken om jouw DJI RSC 2 te verzekeren tegen beschadigingen. Met de DJI Care Refresh ben je goedkoper uit dan dat je de gimbal zelf laat maken.
Reviews
Beschrijving
DJI Care Refresh RSC 2
De DJI Care Refresh kan je gebruiken om jouw DJI RSC 2 te verzekeren tegen beschadigingen. Met de DJI Care Refresh ben je goedkoper uit dan dat je de gimbal zelf laat maken. Deze verzekering dekt schade door onjuist gebruik, waterschade, schade door signaalstoring of welke schade dan ook. Je kunt per jaar twee keer onderdelen vervangen. Daarnaast krijg je met deze DJI Care Refresh altijd advies over jouw producten op het moment dat je het nodig hebt en worden de producten gratis verzonden. Ook kan je voor de EXPRESS optie kiezen, zodat jouw product sneller gerepareerd wordt en je weer snel aan de slag kunt gaan. Deze verzekering kan je in vier regio's kopen: Azië, Europa, Australië en Noord-Amerika.
Hoe activeer ik de DJI Care Refresh
- Ga naar de activatiepagina: support.dji.com/care/active
- Vul hier het volgende in:
- Serienummer van de gimbal
- De activatiecode van de DJI Care Refresh
- Persoonlijke informatie
- De DJI Care Refresh overeenkomst wordt naar je email verzonden
Wat zijn de voorwaarden
De DJI Care Refresh legt enkele voorwaarden aan de verzekering:
- De gimbal moet nieuw en nog niet geactiveerd zijn
- De Care Refresh moet binnen 48 uur geactiveerd zijn nadat je de gimbal geactiveerd heeft
- Je kunt de gimbal enkel laten repareren in de regio waar je hem gekocht hebt
- De Care Refresh is niet geldig op OUTLET gimbals
- De Care Refresh is 1 jaar geldig (12 maanden)
Welke onderdelen worden vervangen
Van de DJI Ronin-SC worden de volgende onderdelen vervangen met de DJI Care Refresh:
- Gimbal
- Grip (inclusief batterij)
Hoe verloopt het reparatieproces
Het proces verloopt volgens de volgende vijf stappen:
- Er treedt een probleem op met de gimbal. Je kan contact opnemen met DJI via: www.dji.com/support voor instructies over het opsturen van de beschadigde gimbal
- Je plaatst online een reparatieverzoek via: www.dji.com/service/repair
- Het verzoek wordt verzonden naar het DJI Repair Center
- Je betaalt de vervangingskosten
- De gerepareerde gimbal wordt gratis naar je verzonden
Aandachtspunten reparatieproces
- Let op: je moet de gimbal aanbieden die gerepareerd kan worden. Bij verlies van de gimbal zal DJI niet overgaan tot een vergoeding.
- Je moet zelf contact onderhouden met DJI. Het kan ook via Kamera Express, maar dit zal logistieke vertraging opleveren.
DJI Care Refresh RSC 2
De DJI Care Refresh kan je gebruiken om jouw DJI RSC 2 te verzekeren tegen beschadigingen. Met de DJI Care Refresh ben je goedkoper uit dan dat je de gimbal zelf laat maken. Deze verzekering dekt schade door onjuist gebruik, waterschade, schade door signaalstoring of welke schade dan ook. Je kunt per jaar twee keer onderdelen vervangen. Daarnaast krijg je met deze DJI Care Refresh altijd advies over jouw producten op het moment dat je het nodig hebt en worden de producten gratis verzonden. Ook kan je voor de EXPRESS optie kiezen, zodat jouw product sneller gerepareerd wordt en je weer snel aan de slag kunt gaan. Deze verzekering kan je in vier regio's kopen: Azië, Europa, Australië en Noord-Amerika.
Hoe activeer ik de DJI Care Refresh
- Ga naar de activatiepagina: support.dji.com/care/active
- Vul hier het volgende in:
- Serienummer van de gimbal
- De activatiecode van de DJI Care Refresh
- Persoonlijke informatie
- De DJI Care Refresh overeenkomst wordt naar je email verzonden
Wat zijn de voorwaarden
De DJI Care Refresh legt enkele voorwaarden aan de verzekering:
- De gimbal moet nieuw en nog niet geactiveerd zijn
- De Care Refresh moet binnen 48 uur geactiveerd zijn nadat je de gimbal geactiveerd heeft
- Je kunt de gimbal enkel laten repareren in de regio waar je hem gekocht hebt
- De Care Refresh is niet geldig op OUTLET gimbals
- De Care Refresh is 1 jaar geldig (12 maanden)
Welke onderdelen worden vervangen
Van de DJI Ronin-SC worden de volgende onderdelen vervangen met de DJI Care Refresh:
- Gimbal
- Grip (inclusief batterij)
Hoe verloopt het reparatieproces
Het proces verloopt volgens de volgende vijf stappen:
- Er treedt een probleem op met de gimbal. Je kan contact opnemen met DJI via: www.dji.com/support voor instructies over het opsturen van de beschadigde gimbal
- Je plaatst online een reparatieverzoek via: www.dji.com/service/repair
- Het verzoek wordt verzonden naar het DJI Repair Center
- Je betaalt de vervangingskosten
- De gerepareerde gimbal wordt gratis naar je verzonden
Aandachtspunten reparatieproces
- Let op: je moet de gimbal aanbieden die gerepareerd kan worden. Bij verlies van de gimbal zal DJI niet overgaan tot een vergoeding.
- Je moet zelf contact onderhouden met DJI. Het kan ook via Kamera Express, maar dit zal logistieke vertraging opleveren.
Specificaties
Algemeen | |
---|---|
Artikelnummer | 12350478 |
Stekker |
Algemeen | |
---|---|
Artikelnummer | 12350478 |
Stekker |