Wij zijn de partner voor jouw business! Ook voor zakelijke doeleinden kun je namelijk bij ons terecht. Zo staat er een team van experts voor je klaar met op maat gemaakte oplossingen in beeldcommunicatie. Wij helpen op dit moment onder andere overheidsinstellingen, hightech bedrijven, diverse webshops, bedrijven in de kunst en cultuursector en organisaties in de zorg, het onderwijs en de filmindustrie.
Als zakelijke klant van Kamera Express profiteer je optimaal van onze service. Je kunt bestellingen plaatsen online, via een offerte en via inkooporders. De voordelen van een offerte op maat?
Om je beter te kunnen helpen, koppelen we je altijd aan een persoonlijke accountmanager met ruime ervaring in het creëren van de juiste zakelijke oplossing. Samen breng je elk project tot een goed eind.
Snelle levering
Bestel je voor 23.59 uur op een werkdag? Dan ontvang je deze de volgende dag op kantoor. Of haal je bestelling op in één van onze winkels.
Ruim foto & video assortiment
Bij ons vind je het grootste assortiment aan foto- en video-apparatuur in Europa. Hierdoor hebben wij altijd wel een oplossing voor jou en jouw bedrijf.
Altijd in de buurt
Je vindt onze winkels verspreid door heel Nederland. Dus er is altijd een winkel bij jou in de buurt waar je terecht kunt voor deskundig advies.
Ben je op zoek naar een nieuwe camera of lens, maar wil je geen groot bedrag neerleggen? Dan is leasen een uitstekende oplossing waarbij je de beschikking hebt over de nieuwste apparatuur voor jouw bedrijf.
Naast leasen, kun je bij ons ook terecht voor het huren van apparatuur voor jouw bedrijf. Met een groot aanbod aan de nieuwste en beste video- en fotocamera’s, objectieven en andere accessoires staan wij voor je klaar.
Accountmanager B2B Europe
08:30 - 17:00
08:30 - 17:00
08:30 - 17:00
08:30 - 17:00
08:30 - 17:00
Graag ontvangen wij per mail je aanvraag. In jouw aanvraag graag vermelden:
Op basis van deze gegevens zullen wij een B2B klantkaart aanmaken en een creditcheck uitvoeren. Als je een officiële inkooporder mailt zullen wij deze direct verwerken.
Ja, dat kan op de volgende wijze:
Op basis van deze gegevens zullen wij een B2B klantkaart aanmaken. Wij maken een offerte op maat voor je en als het nodig is zullen wij contact met je opnemen om je van meer (product)informatie te voorzien. Een afspraak op locatie bij jou of bij ons in Capelle aan den IJssel of Amsterdam behoort ook tot de mogelijkheden.
Op onze site lees je meer over leasen en de voorwaarden. Je kunt het formulier gebruiken, als je alle gegevens invult zullen wij de aanvraag doorzetten naar de vestiging bij jou in de buurt. Onze collega's aldaar zullen de procedure oppakken, met jou bespreken en eventueel afhandelen.
Ja dat kan, je kunt alleen inruilen voor een tegoed op de volgende aankoop, er wordt geen geld teruggegeven. De inruil is altijd BTW vrij. Op onze site lees je meer over inruilen en de waardebepaling. Wij geven een indicatie van de inruilwaarde op basis van de door jou verstrekte gegevens. De daadwerkelijke inruilwaarde wordt vastgesteld in de vestiging, onze voorkeur heeft inruilen in Capelle aan den IJssel of Amsterdam maar een uitzondering is altijd te bespreken.
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Je dient contact op te nemen met onze klantenservice 0858888013. Als je de zakelijke afhandeling via B2B met een persoonlijke accountmanager wenst dan kan je de afhandeling in een eerdergenoemde FAQ lezen.
Heb je middels een inkooporder (PO) of een getekende offerte een opdracht bij ons geplaatst en je hebt een vraag over de bestelling dan kan je deze vraag bij ons per mail neerleggen. Je mag ervan uitgaan dat wij doordeweeks binnen 24 uur reageren. Wij vragen je om in ieder geval in deze email ons verkoopnummer of factuurnummer te vermelden. Heb je jouw bestelling via de webshop gedaan dan dien je deze vraag bij onze klantenservice neer te leggen, je kunt onze klantenservice bereiken op 0858888013.
Als je een zakelijk aankoopt wilt retourneren dien je altijd contact op te nemen met onze afdeling. Wij zullen je informeren over of dit mogelijk is en de juiste afhandeling. Een zakelijke aankoop valt buiten het retourrecht zoals die van de consument. Heb je via de website een zakelijke aankoop gedaan, dan kan je contact op nemen met onze klantenservice via 0858888013.
Als het een defect is binnen de gestelde fabrieksgarantie dan kan je deze aanbieden in 1 van onze vestigingen of per post opsturen. Schade ontstaan door invloed van buitenaf valt niet in fabrieksgarantie. Ook een defect aan verbruiksartikelen zoals batterijen en accu's hebben een afwijkende fabrieksgarantie. Wij verwijzen je voor de verdere procedure graag naar de afdeling reparatie.
Als jouw bedrijf in Nederland is gevestigd is dit niet mogelijk. Als jouw bedrijf buiten Nederland is gevestigd is een intracommunautaire levering mogelijk. Je kunt deze levering aanvragen bij onze accountmanagers.
Nederland:
België:
Nee dat is niet mogelijk, het toevoegen van een referentie of kostenplaats kan wel. Je dient bij aanvraag van een zakelijke aankoop ons te voorzien van de juiste gegevens. Op basis hiervan zullen wij de factuur opmaken.